1Ozlemkmrc Haftadayım çok az kahverengi akıntım gelmiş benim gibi yaşayan var mı acaba bir sorun olur mu ?
ArenKubra 1Ozlemkmrc malesef ben yaşıyorum doktora gidiyorum sebep bulunamıyor.. 1-2 saat önce Ağda yaptırmıştım eve geldim baktım yine leke var artık yıldım gitmeyeceğim doktora çünkü bişey yapmıyorlar doğumu bekleyeceğim artık
1Ozlemkmrc Çok dikkat etmek gerekiyor bol bol dinlenin yazılmış netten baktığımda siz kaçıncı haftadasınız