Merveymen50 Kızlar bana yardım edermisiniz hamilelikte bebeğe kilo aldıran yiyecekler nelerdir hani şöyle 4 kiloya yakın doğuranlar varya nasıl başarıyor ben cok muzdaribim benim ufaklık 2 yaşınfa hiç kilo almaz bari 2. Kilolu olsun
aylinpalaa Merveymen50 kaşar peyniri, ceviz, süt, yumurta, tahin pekmez canım ben bunları okudum duydum inşallah faydasını görürsün
MerveEbru Merveymen50 vallahi canım bebek kilo alıyorsa sonrada alıyo ben 4 kilo doğmuşum ama sonradan zayıfladım yapı meselesi bence biraz. Sağlıklı olması önemli o yüzden sit peynir balık yumurta muz bunları ye
KaranAlpgeliyor Merveymen50 canım benim 37+1 de 3955 ti bugün 38 olduk ben sürekli ceviz kaşar muz süt yedim ama en çok makarna ve pilav yedim kendimde 20 kilo aldım pazartesi doğumum olacak doktorum en az 4 kilo doğar ama Allah’tan yediklerin bebeğe de yaramış dedi.Muz kaşar süt ceviz ye bol bol çok güzel kilo aldırıyor
Gzm-- Kilo iyi birsey degil ki.bebek saglikli olsun yeter.ilk kizim 3100 gr dogdu ilk ay 1bucuk kg aldi ve sonrasinda da almasi gereken kiloyu her ay aldi sukur.gelisim buyume persentilinde ortalamayi yakaliyorsa sorun yok demektir zaten
SutlacimiYedimmiBen Merveymen50 sezeryan dogummu bnm bebegimde 4un üstünde dogdu ama özel yaptığım birşey yoktu normal besleniyordum çoğu şey organikti bnce genetik etkiliyor
dilaaaraozturk Merveymen50 kilo güzel bişey değil haftasına göre uyumlu olması yeterli ki dediğin kilolarda olan insanların çoğu normal doğum yapamıyor, kilo doğumu bile etkiliyor o yüzden haftasına uyumlu kilo da olsun yeter