babygst https://imgyukle.com/i/E6sGdU https://imgyukle.com/i/E6szvA https://imgyukle.com/i/E6s191 Adetime 8 gün kaldı çatlatma iğnesi sonrası 9. Günüm sizce hala onun etkisi mi ? Geçen ay yine klomen ovitrelle sonrası adete 7 gün kala negatif çıkmıştı adet olmuştum
3273 babygst hayalet çizgi gördüm bende canım sağlıkla hayırla gelsin gebesindir ınsaallah Allahim gönlüne göre versin inşallah 🤲🤲😇
00000000kerem babygst ovitrellenin prospektüsünü okuduysanız 10 gün içinde testte yanılmaya sebep olacağı yazıyo malesef
babygst A_yca 8 aydır hiç görmedim bu çigiyi inşallah Pazartesi kan testi vercem o zaman daha Net olur sanırım
babygst Ccanann Allah razı olsun canım benim hepimiz mutlu haberler alalım inşallah 8 aydır hiç görmedim bu çigiyi inşallah Pazartesi kan testi vercem o zaman daha Net olur sanırım
babygst Nesnur 3273 Allah razı olsun canım amin inşallah 8 aydır hiç görmedim bu çigiyi inşallah Pazartesi kan testi vercem o zaman daha Net olur sanırım
babygst 00000000kerem haklısın insan merak edip yine yapıyor işte ama 8 aydır hiç görmedim bu çigiyi inşallah Pazartesi kan testi vercem o zaman daha Net olur sanırım
ipekveatlas babygst çatlatma iğnesinin etkisinin geçmesini beklemelisin benim bildiğim 12 gün tam kesin sonuç zaten adetine çookk varmış
Limonzeytin babygst 12.güne kadar etkisi sürenler bile oluyor erken yapmışsınz. İdrara gebelk zaten erken düşmez kana geçer önce adeti bekleyn ozaman kan verin direkt. Hayrlısı olsn
mucizemm_ babygst inşallah gebeliktir canım ama umutlanma çok lütfen olur mu malesef aynısını Bi kaç gün önce yaşadım yıkıldım diyebilirim ama dediğim gibi inşallah sen pozitif sonuç alırsın🌸🤲
northandmother babygst bende gördümmm çok hafif bir çizgi rabbim inşallah nasip etmiştir sağlıkla huzurla devamı da gelir inşallah ❤️