Kızlar 39+2 haftalığım. Ayağa kalktığımda vajinanın üstünde iğne batması gibi kramplar giriyor. Karnım da çok sertleşmeye başladı. Bebeğimin hareketleri artık çok sert büyüdüğü İçin. Henüz ne nişan ne su bi belirtim yok ama sizce neden böyle oluyor ? Dün çatı muayenesi oldum bebek kanalda değildi açıklık da yoktu