Cerenimo6_ Hamilelikte ciğer yenmediğini bilmiyordum bende bu akşam Arnavut ciğeri yedim ev yapımı kurban etiyle sonra annem bu zararlı yemeseydin dedi intertetten Bi arastirdim doğum kusuru olabilir diyor çok üzgünüm ne yapmam lazım ne yesem ne içsem gitse hemen vucudumdan
Naziminverasi Cerenimo6_ bildiğim kadarıyla 12 aya kadar direk beslenmiyor bebek bizden ama önermiyor yine de doktorlar daha bilgili bi anne yardımcı olacaktır tabi umarım herşey yolundadır içini ferah tut ❤️
lunam Cerenimo6_ abartı bir miktarda yemediğiniz sürece çok da sorun olmaz diye düşünüyorum Allah korusun. Doktorlar da genelde bu şekilde söyler. Ben iki kez yedim hamileliğim boyunca, çok şükür bebiş sağlıklı doğdu. Siz de korkmayın, stres yapmayın.
user124578 Cerenimo6_ ben birkaç defa yedim direkt ciğer şiş olarak hatta ama cok şükür sağlıklı doğdu aşırı miktarda yenmediği sürece birşey olmaz bence
Asiyebaran Cerenimo6_ kurban eti derken anlamadım kurbana daha 2 aydan fazla var geçen seneki mi yoksa
12siradanbiri Cerenimo6_ Ben bi doktordan dinlemiştim cok fazla A vitamini içerdiği icin fazla yenilmemeli ,aşırıya kacilmadikca da yenebilir demisti
NM_mom Bende bugün yedim şu an senin başlığı okuyunca benim de bi kafam karıştı doktoruma sordum iyi pişirip yenilebilir dedi🙏🏻🤩
Deletedmom_110 Ben geçen hafta yemiştim ama tadımlık diyebilirim az yedim ve iyi pişmişti Az yediğinde ve iyi pişmiş olduğunda sorun olmuyor diyo doktorlar
Nazlii__ Cerenimo6_ ilk 3 ay anneden beslenmiyor benimde canım kokoreç çekmişti yedim mesela ama 3 aydan sonra çeksede yemedim bir daha yeme yediğini de sıkıntı etme birşeycik olmaz
Renginveannesi_ Cerenimo6_ benim bebekten haberim yokken Diyarbakır da özellikle yedim 🙊 Öğrendiğimden beridir 2 3 defadır yiyorum 💓
ozge2306 Cerenimo6_ ilk 12 hafta bebek sizden beslenmiyor. Bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum ama bidaha yememenizde fayda var.
Zeynepppdyg Cerenimo6_ ben severimde yerimde doktor abrtmadığı sürece birşey olmaz demişti ,internette çok abartı söylemler var tedrgnn olmayın bence gittiğinzde kontrole sorarsınız içinizin rahatlaması için
dilaaaraozturk Cerenimo6_ canım daha bebeğin çok küçük dinde bile bebeğin varlığından habersizken yapılan şeylerden sorumlu olmadığını yazıyor bebek şuan zaten senden beslenmiyor ve bikereden bişey olmaz takma kafana ben de bilmeyerek şarap içtim doktora söyledim bişey olmaz dedi onda olmuyorsa bunds hiç olmaz
star3star Cerenimo6_ canım aynı şekilde bende bilmiyordum yedim ve çiğ ciğere dokundum sonrasında biyerimi kaşıdımmı tuttummu hatırlamıyorjm.ciğer A vitamini bakımından çok zengin olduğu içn ilk aylarda(abartılı bir şekilde tüketilmesi)düşüğe neden olabilirmiş.ama bir kere yemenden birşey olmaz tedirgin olma.bende yediğimde çok korkmustum birde 8-9 küp şeklinde yememe rağmen epey bi korkmustum ama şuan 15. haftamın içindeyim ikizlere hamileyim gelişimleri gayet iyi çok şükür