Kızlar haftaya doktora randevum var. Devlet hastanesine gidiyorum bu arada. 37+6 olucam doktorumun yanina gittigimde. Cati muayenesi mi yapar sizce bu hafta? Ve en merak ettigim bakarsa şayet normal doğum mu sezeryan doğum mu bunun hakkinda mi bilgi verecek? İlk gebeligim olduğu icin bilgi konusunda acemiliklerim var. Yardimci olursanız çok sevinirimm🙏🙏