bb_bb Merhaba 32.lık gebeyim. Sırtımda belimde ve göğüs bölgemde çok fazla sivilce tarzı kırmızı noktalar var iri ufaklı. Doktoruma sordum hormonlardan dedi ama çok rahatsız olmaya başladım. Başına gelen var mı? Ne kullanmak gerekiyor
suleozturk bb_bb kesinlikle hormonlardan bu yaşıma kadar sivilce görmedim ben de 32. haftadayım bende 20lerden beri var kollarımda sırtımda göğüs kafesimde ve resmen acı çektiren cinsten tek çözümü ise doğurmak
bb_bb suleozturk ya alın benden de o kadar benimde 20. Haftamda başladı. Her yerimi sardı :( cildiye doktoruna gitmeyi düşünüyorum