Snmim Kızlar merhaba adetimden 1 hafta önce erken gebelik testi yaptım negatif çıkmıştı Şimdi ise adetim iki gün gecikti Bundan 3 ay kadar önce zorunlu kürtaj oldum bebeğin kalbi durmuştu Şuan ise tekrar test yapmaya korkuyorum biraz daha beklemek istiyorum Hiçbir adet yada gebelik belirtimde yok sadece karnımda şişkinlik var Bu şekilde belirtisiz gebe kalanınız oldu mu ?
sudamlasi Snmim belirtiler zaten pat diye başlamıyo canım ben 5.haftamda hamile oldugumu öğrenmiştim bi belirti yaşamadım 7.haftamda başladı senin 2 gün geçmiş eninde sonunda testi yapcaksın zaten şimdi yapsan da çıkar
Snmim sudamlasi burda çok okuduk ya canım adeti geçipte hala negatif çıkanlar falan o yüzden korktum yapmaya çalışıyorum hastaneyede gidemiyorum direk kanda yaptırmam daha iyi sanırım birde folik asit başlamadım hiç sen öğrendikten sonra mı başlamıştın ?
sudamlasi Snmim ben 7.haftamda başladım canım daha erken başlamak lazım. Sen bi kan ver mutlaka çıkar inşallah hamilesindir🙏🏻