Yaseminerki 16+3 haftalık hamileyim yani 4 aylık dünden beri gögüsümden damla damla şeffaf renkte sıvı geliyo başına gelen oldumu bu haftalarda bı sorun teşkil eder mi?
Zehragniken Yaseminerki bende de o hafta gelmeye başlamıştı. Sut üretimi başladığı için oluyor canım merak etme sıkmamaya çalış. Ama eğer sıvının renginde veya kokusunu da Bi değişiklik olursa doktoruna söyle
La_le Yaseminerki bebeğin ilk ağız sutu deniliyor kendini hazırlıyor ama sakın sıkma doğumu tetkliyormus o bende de geliyor şuan 25 deyim