Bende bu geçen ay aynı durumu yaşadım 2 defa üst üste pembe leke gördüm tam kan gibi değil reglim bitikten 10 gün falan sonra ve ilk defa öyle olmuştu üstüne de 2 ay regl olmadım 2 defa test yaptım hep negatif doktora gittim adet söktürücü verdi kullanmadım 3 gün önce adet oldum ama siz yine de dikkat edin yerleşme kanaması da olabilir hayırlı haber alırsınız inşallah.