HaticeKarabatak herkese merhaba 18 haftalık hamileyim mide bulantıları kusmalar gaz sancısı mide ekşimesi kasıklarda ağrı bunlar azaldı bitti derken şimdi de ağızda sürekli acı tat başladı tiksinç bişey ne yesem fayda etmiyor sebebi ne bilemedim çaresi var mı bilmiyorum inşallah buda diğerleri gibi geçici bir durumdur. hamilelik semptomlarından bunaldım her ay başka bir sorun psikolojim altüst
ikizlerimveannesi HaticeKarabatak ağızdaki o iğrenc tat hamileliğin başından beri var bende ne yaparsam geçmiyor şeker falan yesem bitince daha fena başlıyor ben umudu kestim doğuma kadar gidecek galiba 😕
Bulutalazinannesi Maalesef canım her ay yeni birşey çıkıyor. Ama napalım psikolojimizi bozmamaya çalışacağız 😊 Allah yardımcımız olsun