12mart_mucizem ben de pcos hastasıyım klomen ile gebe kaldım 5+5 şuan iki kese var üçüncü kese var ama emin değiliz dolu olup olmadığını öğreneceğiz önümüzdeki hafta. Şubat ayında 98 kiloydum şuan 93 kiloya düştüm insülin direncim 5e yakın çıktı şeker yüklemesinden sonra insülin ilacına başlama ihtimali var doktorumuzun. Pcos hastalığında genelde insülin direnci oludugu için kilo problemimiz var. Ben önümüzdeki hafta diyetisyene gitmeyi düşünüyorum üçüncü kese kesinleştikten sonra. Beni yanlış anlamazsın diye umuyorum nacizane tavsiyem hem kendin için hem yavrun için diyetisyen eşliğinde harika bir gebelik geçirmeniz. Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bebeklerimizi ❤️🤰🏻🤰🏻