Benimde bugun olmam lazımdı ama hala olmadım çok belim ağrıyor kasıklarım ağrıyor ama gelmedi hala çok az peçeteyle silince hafif sulu kahverengi leke geldi. Zaten pek ümidim yoktu hala yok eşimde sperm sayısı azlığı var o yüzden beklemiyorum ben şuan aşılama yaptırmayı düşünüyoruz biz hayırlısı bakalım