Merhaba ben can ata diye bi doktora gittim ilk önce smear için , sonra smear sonucuna gitmeden bi gün önce gebelik testi yaptım pozitifti ertesi günü gittim o kadar kötü ilgilendi ki anlatamam , sonrasında bi daha gitmedim o doktora , daha sonra bi kere aciline gittim acildeki doktor da çok ters davrandı umursamaz davrandı , zaten çok steril bi hastane değil , o yüzden ben gitmiyorum , normal tedavi için bile gitmem , veznedeki bayan suriyelilerden bize bile sıra gelmiyor demişti son gittiğimde , onlarda bıkmış artık