Bbbbs Aylin_calsknn ben….full makyaj,saçlar fonlu..kızım olucak diye pembeler kendimde giyinmemm..ama ameliyathaneye inene kadar doğumdan cıkanan kadar aglamamla….o hastaneye giriş halimden eser kalmamıştı o ayrı:)