Yatışım yapıldı kızlar bebeğim ters olduğu için planlı sezeryan olucam inşallah normal de bu gün yatışım yapılıp yarın giricek tim doğuma ama şuanda da nst de sancım 80-100 lerde çıkıyor o yüzden bugün de alabilirler 🥺 lütfen dua edin yarın gelse bebişim daha iyi olur sancı var ama ben hissetmiyorum. Yine de en önemlisi kızımın sağlığı 🤲🌼