Meloakar 34+4 haftalık gebeyim ultrason da bebeğin kafası büyük deniyor 37 hafta gözüküyor doktor sorun yok dedi de böyle olup normal doğuran var mı
suleozturk Meloakar ben de 31+3üm kafası tam 30 bacakları da 32+3müş ama önemli değil dedi doktorum anlamadım açıkçası her yeri ayrı gelişiyo 🧐