seyma1999 Merhaba kızlar kaşıntı yaşıyan varmı yarın 34. Haftaya giriş yapıyoruz 2 haftadır çok kaşıntım var yaşıyan oldumu
Gorkemm seyma1999 gebelik kolestazı da olabilir ertelemeyin doktora bir baktırın muhakkak riskli bir durum
seyma1999 Happybebegim sürekli kaşınıyorum alerji olsa bi şeyler yedikten sorma olmaz mı sadece kaşıntı
Leonali Kizilkafaa bende buralarda okuyorum gebelik kolestazı da olabilirmiş sanırım. Son aylarda ortaya cıkıyomuş. İsterseniz doktorunuzla görüşün :)