Dün kontrole gittim, 27+5 haftalık normalde başı 29+3 karın çevresi 28+5 çıktı. Şeker yüklemesi yaptırdı şekerden dolayı mı ilerde diye şeker çıkmadı bugün sordum neden o zaman diye normal olabilir böyle bebeklerin başı bazen büyük görünür dedi
İlerleyen haftalarda toplar mı? Bunu yaşayan var mı? Bebeğim erkek bu arada acaba erkek bebeklerde mi görülüyor bu durum?