Kızlar cildim pul pul resmen derim dökülüyor derim soyulur gibi oluyor neler sürmüyorum cildimi nemlendirmek için ama en fazla 1 saat rahatım kullandigim nemlendiriciler tenim emdikten sonra yine kuruluk ve kaşıntı basliyor artik cildim acıyor el değdıremiyorum zeytin yağı sürüyorum bepantol sürüyorum kasinti kremleri arko nemlendiriciler hic biri tamamen bu sorunumu geçirmiyor sürdükten 1 saat sonra yine ayni tenim normalde cildim yağlıydı ama şuan hamileliktenmi havadanmi kupkuru cildim var oda derimi kaldiriyor ve kaşıntı yapıyor artik kasimaktan cildim agriyor elleyemiyorum cildi boyle gercekten guzel nemli tutan fayda gördüğünüz kullandiginiz kremler losyon felan varmı bana bir fikir verin lütfen