Arkadaşlar bende sürekli Bi ikiz gebelikten emin olamama var. 10. Haftada gittiğimde bile doktor ikiz olabilir dedi yani net bişey söylemedi. İkizlerde biri geç döllenme olabilir mi. Çevrenizde ikizleri geç öğrenen var mı? Yada acaba tek yumurta ikizi falan geç mi anlaşılıyor çok stres yaptım bilgisi olan var mı, 🙏