Mercimekgeliyor Merhaba kızlar Pazartesi doğum yapacaklar için günler nasıl geçiyor?? Ben hem heyecanlı hem de stresliyim nasıl olacak diye 😇
EmosssNur Mercimekgeliyor bnmde o gün olcak normal doğum birde ağda ya gitsemmi diyirum sizce gitsemmi bnm korkum agdada kendimi kasıyorum acaba ben korkunca bebek ters döner mi falan diyorum nasıl yapsam sizce
Zynp020 Bugün kontrolüm vardı aslında normal doğum olacaktım ama astımdan dolayı bugün sezeryana döndük ve pazartesi günü olucam inşallah hem korku var hem heyecan😬🥺💙
egak EmosssNur hamilelikte ağda kesinlikle önerilmiyor rahim kasılıyor doğum bile başlayabilir Allah korusun . mümkünse jilet veya tüy dökücü .
Mercimekgeliyor EmosssNur ağdalı bende düşündüm ama sezeryan olacağımız İçin hiç yaptırmadım bir de o yüzden vazgeçtim. Ama bebeğim 6 ayı geçsin lazere başlayacağım kararlıyım😁 eziyet yahu hamilelikte.
Mervepera EmosssNur cuma günü benimde doğum büyük ihtimalle pazartesi agdaya gidicem her ay ağda yaptırdım hiç bise olmadi 🤷♀️