Kızlar merhaba ovulasyon testi denedim bu ay. 13 martta pikti 13-14-15-16 günlerini değerlendirdik. Normal adet tarihim de 6 sında olmam gerekiyor eğer gebe değilsem. Ama yerleşme kanamasına benzer bi kanamam var pembe ve kahve adet kadar çok yoğun değil ama leke de değil bilmiyorum çok umutlandım. Sizin nasıl oldu