Fseyma Merabalar arkadaşlar normal dogum doktorum 1 santim acılmam varmış perşemebeye kadar Doğum olmazsa yatış yapıcak yine normal diye bu süre içinde kaç cm acılmam olur böyle bi olayla karşılaşan var mı
MasalAlparslanMom Fseyma açılma fazlasıyla kişinin hareketlerine bağlı . Ben Doğuma gittiğim gün mutfak dolaplarını silmiştim 3 cm açılman var demişti . 2 gün önce açılma yoktu henüz
Fseyma MasalAlparslanMom neler yaptım bi hafta önce kontrolümde hareketler verdi hepsini yaptım bugünki kontrolümde 1 santim dedi