minikturtam1 adet sancisi gibi sancilarim vardi pazar gunu altimda islaklik hissettim. Baktigimda lekeydi. Hemen esimi aradim ben acile gidicem boyle boyle diye o korkuyla nasil hazirlandik arabaya nasil bindik hatirlamiyorum. Gittik ilcede yasiyoruz malesef haftasoju doktor olmuyor sadece pratisyen hekim ve dogum bolumunde ebeler oluyor il merkezine gonderdiler gittim. Kayseri sehir hastanesi aciline gittik. Daha 5 haftalik keseye bos gebelik olabilir . Ya ondan olur kanama yada dusuk yapiyorsun diyip gonderdi. Pazartesi gunu sabahtan kendi doktoruma gittim. Benim korktugumu gorunce once otur bi sakinles dedi. Sonra bakti ne bos gebeligi ya kese gayet guzel buyumus iste dedi. Evet bos gebelik gibi bir ihtimal her zaman var ama buna karar vermek icin daha cok erken dedi . Proluton igne verdi iki tane birini bu hafta yaptir diğerini haftayq yaptir dedi. Suanda ne kanama ne agri biseyim yok. Drumla konusacagim eger gerek gormezse haftaya olani yaptirmayacagim. Cunku bence bisey yok. Eger usg de de bisey gormezse o kanama yerlesme kanamasiydi tahminimce . Simdilik bende durumlar bu . Insallab saglikla vakitlice kucagimiza alalim canim 🥰🥰