dilansnmz 12.haftadayim aldım ama kullanmadım. Bio oil almıştım. Ama bugün duşa girerken göğsümde kuruma fark ettim duş çıkışı sürdüm o ara karnıma da sürdüm. Yorumları genelde iyi. Lierac mi ne o markanın baya iyiymiş ama fiyst olarak biraz pahalı ben de bio oil aldım. Ama bebek yağı da kullanıcam