Mom578988 bence bol bol şükür ve dua et hep böyle bulantisiz geçsin diye. Beni de yersiz insanın biri strese sokmuştu “AA nasıl bulantın olmaz” falan diye, sonra öyle bir aserdim ki bulantı, koku hassasiyeti derken 5 kilo verdim ömrümden ömür gitti :( aynı kişi bu sefer de “bu kadar bulantı normal mi” diye beni strese sokmuştu 😅 inşallah kalp atışını duy, doktorun herşey yolunda desin gerisini hiç bir şey takma, her gebelik kendine özel 😇 ben 30.haftamdayim az önce tabagimi masada bırakıp kalktım hala bulantim var, belli olmuyor yani bu işler ❤️