Gnc27 Merhaba hanımlar 33 haftalık hamileyim ..doktorum bana bugüne dek demir ilacı ve magnezyum verdi ..multivitamin veya balık yağı önermedi hiç ..araştırmalarıma göre decavit ve imom balık yağı iyiymiş sanırım .bunları kullananlar var mı acaba ?ben hiç balık tüketmiyorum imom almayı düşünüyorum ..bir gün decavit bir gün imom mı içsem veya tek imom mı bilemedim 🙈sizler hangi multivitamin kullanıyorsunuz ?Balık yağı hiç kullanmamış olmam sıkıntı olur mu acaba 😵💫
Zeeynepp Gnc27 bana prenatal Life multivitamin vermişti o bitti şimdi ise oroferon verdi onu kullanıyorum
Yigitinannesi_ Gnc27 elenatal 2 verdi doktorum ama şuan yok bulamıyorum bende imom omega aldm artık onun yerine
Deletedmom_7 Gnc27 nbl pregna nbl algae Oil (omega 3) doktorum gebelik boyunca hatta dogurduktan sonra bile kullan dedi memnunum şimdilik
HavvaNurr38 Gnc27 Doktorum banada yazmadı ben kendim aldım ocean mummy multivitamin, balık yağı vs hepsi var içinde. Balık yağı, folik asit ve vitaminler çocuk gelişiminde en önemli nokta bence içilmesi gerekiyor.
Gzm-- 12.haftadan sonra d vit.demir hapi verdi doktor.ayrica ben de kendim ocean mummy aldim icinde balik yagi ve bircok vitamin var.acikcasi herseyden de yiyorum ama hem kendime hem bebege faydasi olsun diye ozamandan beri kullaniyorum yani.siz de kullanabilirsiniz hatta almisken fazla fazla aldim ki cunku emzirme doneminde de faydaliymis.vucuttan biseyler eksilecegi icin ozellikle emzirmede de kullanilmasi faydali olur
Gnc27 Gzm-- Evt ben de d vitamini kullanıyorum bir ara desiferol kullanmıştım şimdi ocean d3 k2 aldım tekrar 😊haklısınz sonra da devam etmek lazım
Gnc27 Gzm-- ben decavit ve imom çok mu olur acaba dedim de ikisinin de içeriğinde çok vitamin vAr çünkü. Size dr bu şekilde mi söyledi acaba 😊
Gnc27 HavvaNurr38 ben almış olmasam KESK’e öyle bir şey alsaymışım bi sürü takviye oluyor gibi böyle de
Yigitinannesi_ Gnc27 bana bi gün dekavit bi gün diğer balik yağlı olan vitamin ic dedi cnm oyle yapiyorm
Asseyda Gnc27 ben İ Mom kıllanıyorum dekavit çok büyük onda balık yağı yokmuş bide ben balık hiç yemediğim için