Kızlar bugün randevum vardı 3 hafta önce gitmiştim en son rahîm ağzı yetmezliğim var bu arada 33 mm çıkmıştı ve birazda açıklık var demişti ki kendim bizzat gördüm açıklığı çok netti yani ve burda açıklık arasında bi mukus var demişti onu da görmüştüm bugün gittiğimde ise ne o mukus vardı nede açıklık şok oldum doktorumda şaşırdı baya erken doğum riskim vardı kısalma 26 mm ye düşmüş onun için biraz üzüldüm ama açıklık yok Rabbimin hikmeti o kadar büyük ki o kadar dua ettim ki Allah’ıma çok dua ettim Allah’ım nolur bi mucize olsun ve rahim ağzı kapansın diye 🤲Rabbime şükürler olsun ilk oğlumda da 24 haftalıkken açıklığım vardı ama hiç kapanmamıştı ama şükür oğlum 39. Haftada doğmuştu 🥰 hep yata yata geçirmiştim şimdi yatmak pekte mümkün değil çok çaresiz hissettiğim zamanlarım oldu çok ağladım üzüldüm çok dua ettim Rabbime Rabbime binlerce kez şükürler olsun duamı kabul etti Rabbim 🤲 sizinle mutluluğumu paylaşmak istedim kızlar 🤗🤗