Çok saçma sapan bir şey yaşamışsınız, dert etmeyin lütfen. Gebelik yeni başladığında bazı değerler çok oynuyor. Vücut adapte olabilmek için , bazı hormonların artışı vs etkileyebiliyor. Kadın doğumcunuza gösterin sonucu, o size daha iyi bilgi verir.
Eğer aile hekiminizde ilgisizse ve siz içerdeyken başka birisi de girebiliyorsa bunu şikayet edin ve değiştirin.