eminergunn Kızlar bu hastaneye giden ve doğumu burada yapcak olanlar muayene 100lira 150tl olmuş doğumda Aralık sonuna kadar 2350idi şimdi 3000diyolar çok sinir oldum haberi olan var mı
Hanifeak eminergunn ben netten araştırdım Medical Park hep ücret etiketli bi hastane bütün şikayetler fiyatlardan dolayı malesef 😫
eminergunn Gamse evet bugün gittim ve üç Bin dediler en de daha önce fiyat almıştım surda 50günüm kaldı nerden bulayım yeni doktor ve hastane üstelik suratsız çalışanlarda ayrıca uyuz etti bugün beni
Gamse eminergunn hay allah ya üzüldüm bende gerçekten ya fiyat alırken bile sordular doğum bu sene içinde mi diye 🤷♀️ Keşke itiraz etseydiniz doktorunuz kim?
Gamse eminergunn biz geçen eşimle gittiğimizde nst fiyatlarına itiraz eden bi çiftin ismini alıp fiyatta indirim sağladılar itiraz edin bende edicem gidince
Hesra eminergunn hastanede sordum bugün randevum vardı yeni doğan sünnetinin fiyatını sormuştum doğum ücretini de sordum tekrar
eminergunn Hesra ya bana neden öyle söylendi o zman resmen uykularım kaçtı bende bugün sordum hangi doktor sizin