Seymacoban Dr. Banu Çiftçi var belki instagramda denk gelmişsinizdir. Sürekli onun videolarını izliyorum YouTube’dan, o 39+0’da sezaryeni öneriyor. Ben de sezaryen düşünüyorum, bekleyeceğim o zamana kadar kısmet olursa. Öncesinde su gelse, nişan gelse veya sancı vs olsa da hemen sezaryene alabilirler, kaygılanmamak gerek bence.