Kızlar çok sinirliyim ya şubat ayının başında covid oldum gebeyim bu arada doktorum oksapar iğne kullan dedi 5 kutu kullandım d-dimer sonucum yüksek diye bugün tekrar yazdı bu sefer rapor yazın dedik ve sözde rapor yazdı ve 5 kutu ilaca 230 tl ödedik şaşırdım çünkü buradaki postlarda görüyordum uygun diye tanıdık eczanemi aradım senin ilacı katkı paylı yazmış dedi çok sinir oldum ya.
Sizler raporlu haline ne kadar ücret ödediniz ?
Resmen normal ücretini ödedim ilacın 😥😢