Busramzcgl Merhabalar ben gazi üniversitesi hastanesine gidiyorum, doktorum çok memnunum özel giriş yapıyoruz ama doktorum doğuma girmiyor, bu hastanede doğum yapan biri var mı nasıl oluyor orada? Odalar kaç kişilik eşinizi yanınıza alıyorlar mı?