linamom iki tane düğmeli alt üst takım iki tane gecelik bi de sabahlık almıştım. Hastanede hepsi battı sezaryen olmuştum. Pijama altlarını giymek çok zor oluyo dikişlerle ben gecelikle çok rahat ettim muayenede falan da kolay oldu. Yani hastanede kesinlikle gecelik eve geçince normal alt üst pijama bence. Ben pentiyle lcw den almıştım penti çok kaliteli lcw de çok güzel ama penti kadar dayanıklı değil