Bayancorek Biranneadayi89 17+1 iz 53 üm hala. Henüz hiç almadım, son zamanlarda alırım diye düşünüyorum. 🤗 (bulantı ve iştah azalması olmadı hiç şükür)
Kizilkafaa Biranneadayi89 51 kg ile hamile kaldım, en son gittiğimde 50 kiloydum 3 ay tabi çok zorlu bir süreçti 1-2 kilo almısımdır 😂😍😍
Zeyzeyp Biranneadayi89 ilk muayenemde 58 kiloydum cnm aslında çok rahat geçti ne bulantı ne kusma ama sadece iştahsızlık nedeniyle 3 kilo verdim şuan 55 kiloyum 3 aylığız bakalm 4 aya gelene kdr kilo alır mıyım bilmiyorum hala iştahım yok bi öğün yiyorum daha acıkmıyorum
Biranneadayi89 Zeyzeyp ne guzel canim masllah bende de cok aclik oluyi normalde acikan biri degildim bende ama 2 aydr acayip acikiyorm ayda 4 kilo aldm bende
Biranneadayi89 VEYASS canim bende 4 aylik hamileym 3.5 kilo aldm stres yapmistm demekki normalmi acaba almamiz ya aalmayanlar nasil almadi bilemedm :(
Biranneadayi89 Elifsk bende 15+6 dayim 3.5 kilo almiaim stres yaptm normalmi acaba almamiz ilk baslarda
Novaa Biranneadayi89 12. haftadayım 2,5 kg aldım. Bulantı hassasiyet olmayınca güzel yedim. Doktorum 9,5 kg hakkın kaldı ona göre ayarla kendini dedi🤦🏻♀️
Biranneadayi89 Novaa yanima arkadas buldum ne guzel 😁 banada doktorum 5 ayda 5 kilo vermen lazim dedi kilon fazla dedi 4 ayda 3.5 kilo almisim cok strese girdm ins daha almam artk dikkat etmem lazim sanirim🙈