ebruneco1108 Selam kızlarrrr! Bebeği hangi tarafınızda daha çok hissediyorsunuz? Biz 33 haftalığız ve bebeği nerdeyse herzaman sağ tarafımda hissediyorum😊 Duydumki erkek cocuğu sağda olur diyorlar ama benimki kız😊😊💕
Hndn44 ebruneco1108 ben ilk suphelendigim anda soldaydi üç buçuk aylık olduk hala solda ve bugün cinsiyet öğrendim erkek normalde solda kız derler
ggkca ebruneco1108 kucağımda 😂😂 şaka bir yana kızımı 20. Haftadalarda genellikle solda hissediyordum. Sonrasında büyüdükçe her yere yayılıyordu.
Aysenkaya ebruneco1108 Valla benimki yerinde durmuyor ultrasonda bile bi sağda gidiyo bi sola o yüzden sabit bişey söyleyemiyorum 😂
Nergissi ebruneco1108 hem sağda hem solda hissediyorum aynı anda . Tamamen çocuğun pozisyonuyla alakalı cinsiyetle değil
ebruneco1108 ggkca bende bazen sağ bazen sol ama genellikle sağımda oluyor sertleşiyor orası artık kafamı popmu sırtımı ne denk geliyosa🤷🏻♀️😂
Sevgibbd ebruneco1108 canım benim ki de bildiğin fanatik sağcı hep sağda ve kız bizde 37+4 haftalığız♥
ebruneco1108 Sevgibbd ya aynen benimde genelde sağda bazen sağ tarafım okadar cıkıyorki solum inik kalıyor yanında bide sağ kaburgama baskı yapıyor bazen geçen kaburgamın altında geziyodu😂😂 az kalmış sizin Allahım hepimize Hayırlı ve Sağlıkla kucağımıza aldırmayı nasip etsin inşAllah🤲🏻💕