Emimat Cam-dann benim öyle.dikkat ettim.agir kaldirmadim genelde yattım. Ilaç takviyesi falan buraya kadar geldik.paZArtesi 38 de dogum
symaaaaaaa Cam-dann Bende 22.haftadayım banada doktor öyle dedi takip edecez zamanla yukarı çıkabilir dedi ama çıkmazsa doğum mecburi sezaryen oluyor
Peperonni Cam-dann Geçmiş olsun canım benim kanamalı lekelenmeli bi süreç geçti 2 kutu Protestan kullandım kullanıyorum hala. Yatıyorum devamlı bir iş yapmıyorum. İlişki yasak. Ama doktor benım çok bir şey demedi ağır kaldırma falan diye ben yine de burada okuduklarımı yapıyorum. Bi de gece yatarken ve koltukta sırt üstü yatınca kalçamın altına yastık koyup yükseltiyorum kanamalar öyle durdu bence. 23. Haftaya kadar yükselebilir dedi doktor bakalım inşallah
Brnaebu Cam-dann plesanta asagida dedii doktor iliski yasak,cok yorulma,protein agirlikli beslen dedi baska da bisey demedi.ne hap ne bisey de vermedi 2.5 yasinda oglum var elimden geldiginve yatmaya calisiyorum artik ne kadar yatirirsa yani beni
Emimat Yoncaasakin evet..zaten 2.sezeryanim olacak..birde plesanta previa olunca mecbur şansa birakilamiyor
Eymenebrar Emimat canm bnmde 3 cu sezaryanm bnm de bebek asagida ve esi dikisine yapisa bilir dedi doktr aldrmami syledi aldrmadm olumle sonuslanr riskli dedi sanada buna benzer seyler soylesilermi
Pembekurdele Cam-dann benim yukariya cikmisti ama doktorum uzun yürüyüs ve iliski yasagi koymustu hayla daha iliski yasamiyoruz yukariya cikmasina ragmen
Edasenell Cam-dann benim de ilk zamanlar öyleydi 17 haftaya kdr sonrasında bir tık cıktı simdi ise normal olması gerektiği gibi 25 haftadaym endişe etmeyin ağır kaldırmayın benim kızım var ve calısıyorum o yüzden aktiftim yatmadım cok sükür bir sorun yaşamadım
Cam-dann symaaaaaaa symaaaaaaa ben 13 haftamdayım bana da cok var yukarı cıkabilir dedi . Süreciniz nasıl ilerledi . Size de devamlı istirahat mi önerildi ?
Emimat Cam-dann basından beri öyle Hiç çıkmadığı için.. cikar dedi ama.benim çıkmadı.cok şükür kanamam da olmadı..yürüyüş ilişki yasak
Cam-dann Emimat saglıkla kucagımıza alalım da başka bişi istemem . Sürekli panik olunuyor böyle de . Çabucak geçer inşallah .
Cam-dann Peperonni benim lekelenmelerim vardı geçti çok şükür . kaçıncı haftanızdasınız . Saglıkla gelsin meleklerimiz ..
Sevgi0478 Peperonni bende bu durumdayım ama benim fazla kan biriktiği için bebek onu yutmuş olabilir dedi doktor bağırsaklarda parlaklık var dedi .detaylı ultrasyonu bekliyoruz inşallah doktorlar yanılıyorlardır içimi ferah tutmak istiyorum miniğim daha küçük korksun istemiyorum 🥺
Peperonni Cam-dann benim ilk kanama 13. Haftada oldu şu an 17. Haftamdayım. Başta lekelenme oluyordu ama ben pek ciddiye almamıştım nette herkes normal yazdığı için. Doktor da bebek iyi diyordu bişey dememiştim. Sonrasında kanama şeklinde geldi ama aşırı kanama değil ara ara oldu. Öyle doktora gittik Protestan verdi. 1 hafta kullandım durdu kanama akşamları içeyim ilacı dedim ağır geliyor diye sonra tekrar başladı 🤦🏼♀️ O biraz uzun sürdü 1 hafta kadar şimdi şükür bitti gelmiyor ama Protestan devam ediyorum 2. Kutuya geçtim. Çok ayakta duymamaya çalışıyorum
Cam-dann Peperonni bana bebek büyüdükçe yukarı çıkar dedi doktor . Acaba sizin yukarı cıktımı doktor bilgi verdimi?