Kızlar 38. Haftama girdim bugün çatı muayenem vardı kendimi kastığım için doktor biraz azarladı ve bu şekilde normal doğuramazsın böyle basit bir işlemde bile kendini kasıyorsun dedi ama istemsiz olan bir şey ve ilk defa böyle bir muayene oluyorum çok sinirlendim halbuki çok rahat gitmiştim ve normal Doğum dan da korkmuyorum ama doktorum sen bu şekilde doğuramazsın diyince bütün moralim bozuldu artık Sezeryan düşünmeye başladım ve ayrıca doktorumu değiştirmek istiyorum sonuçta doğumuma bu kadın girecek normalde olsa sezeryanda ben bunun azarlamalarını çekmek istemiyorum 38. Haftada doktor değişikliği önerir misiniz ?? Sizce ne yapmalıyım?