Sibel_l3 Yarın 33 oluyorum adet sancısı gibi ağrılarım oluyor bu aralar ve bebek hareketleri azaldı sanki sizler ne durumdasiniz normal mi böyle olması
elifatncr Sibel_l3 bende bugün 32+4 üm ve aynı sıkıntıyı yaşadım alt karın ağrısı ve bebek hareketı azaldı gibi geldi
anneoluyorum27 Sibel_l3 33+5 bende haraketler gayet iyiydi bugün bi önceki gunlere göre daha bi azdı aynı sizin gibi sancım oluyor arada bir hastaneye gitmek kısmet olmadı malasef 10 gün sonra inşllah kontrole giderim devam ederse erken giderim
Sibel_l3 anneoluyorum27 hastaneye gel nst gir bakalım demiş te ağrı devamlı değil ki abartılacak kadar bende gitmedim
anneoluyorum27 Sibel_l3 olabilir tam bi bılgım yok lakım bende öyleyim ama rahimde sancı oluyır tek karında değil