Mlkmihra ben aldım 5 buçuk ay kullandım nerdeyse tek memnun kalmadığım şey bi kaç kez yıkanınca elyaflar toplanıyor ve dağıtamıyorsun topak topak kalıyor ama diğerlere göre çok uygun fiyatı ben 50 ye almıştım o zamanlar 9 ay oldu alalı yani şuanda uygun fiyatı tavsiye ederim fakat içini biraz fazla doldurursanız topaklanma olmaz sanırım