duruyildizz Biz bugün öğrendik hep kız diye tahmin edilmişti burda ama rüyamda gördüğüm gibi ERKEK🐥🐥♥️♥️
serapinci duruyildizz benimde öyle oldu hep kız denildi ama rüyamda erkek gördüm ve 2. oğlum olacak kısmetse 😍😍
1299 duruyildizz Korkmalımıyım😂banada burda butun tahmınler kız dedı ama bugun bnde gttım dr cıhazının kalıtelı olmadgını soyledı erkek gbı ama detaylıyı bekle tahmın yapmadım say dedı😂erkekse bnımde 3.oglum olucak ınş
duruyildizz nese-kasap 13.haftamda özelde tahmin etmişti doktorum ama söylememişti 16.haftamda netleşti %100 dedi gördük hatta☺️