Gorkeminannesi 6 nisan çarşamba saat 9bucukta detaylı ultrason randevum var ikinci bebeğim ama yine de cok heyecanlıyım🤗 o gun 22+6 olcaz siz yaptırdınız mi nasil gecti?🌸
aylinpalaa Gorkeminannesi 17+3üm 19.haftamda detaylıya giricem ben de cinsiyet karmaşası yüzünden doktor öne çekti 😂
Elilar2225 Gorkeminannesi 23+3te yaptırdım normal çıktı ama yüzünü ne yaptıysalar göstermedi😔bi tek ona üzüldüm test vereceğim için bisey de yememiştim dönmedi yüzünü 😑
Ozlm0916 Gorkeminannesi biz yaptırdık geçen hafta o kadar güzeldiki her yerine baktım bebeğimin 😋😂 hareketli olduğundan yüzünü göstermedi hiç tam yakalayacak doktor sonra hemen dönüyo 😅😅 doktorda epey sinir oldu bi dur ya diyo bebeğe 🤭🤭🤭
Gorkeminannesi aylinpalaa benimkiler cinsiyeti hemen gosteriyo ya oglum 11+3 kizim da 11+6 da gosterdi😅
Gorkeminannesi Sevdapl rüyamda pamuk gibi bi bebek gordum iki kere farklı günlerde ayni bebegi asiri merak ediyorum ben de gun sayiyorum 🤭
Gorkeminannesi Elilar2225 saat 9bucukta oldugu icin ben de biraz tedirginim açıkçası o saatlerde uyanık olur mu yüzünü gösterir mi falan diye ama daha sonraki saatlerde de yoktu malesef kabul etmek zorunda kaldım mecbur erken kalkıp biseyler yicez artik prenses de uyansin diye 🥰🥰
uraz_ve_annesi- Bende 19. Haftamda yaptırdım tedirgin gittim ama çok şükür bir şey çıkmadı sadece kafasını kaldırmadığı için vajinal yoldan da baktı doktorum ilk defa baktırdım çok gerildim ama acı falanda hissetmedim inşallah sizinde çok iyi geçer🌸
Gorkeminannesi uraz_ve_annesi- vajinal yoldan detayli bakıldığını hic duymamıştım oglumda devlete gitmiştim orda 10 dk bakti doktor bu sefer özele gidicem 40 dk sürüyormuş bakalim insallah ben de mutlu bi şekilde çıkarım ordan 🤲🏻💕
aylinpalaa Gorkeminannesi ya gittiğim her hafta gizlemek için elinden geleni yaptım çikolata yedim meyve suyu içtim çok hareketli ama bacaklarını açmıyor 😀
Gorkeminannesi Ozlm0916 oglumu doğduktan sonra gorebilmistim ben hep kapatiyodu yüzünü eliyle yarisini zar zor gormustum bi kere ama o da belli belirsiz yani😅
Pyrz_07 Gorkeminannesi 21. Haftada yaptırdım yani geçen hafta şükür hiç bişe çıkmadı içiniz rahat gidin iyi düşünün iyi olsun
Gorkeminannesi AylinKara ne guzel ben de düşündükçe daha da heyecanlanıyorum gercekten insallah güzelce görüp saglikla sihhatle kucağımıza aliriz 🤲🏻🥰🌸
Gamzeates Gorkeminannesi yaptırdım çokk güzel geçti çok şükür hiç bişeyimiz çıkmadı 45 dakika baktı doktor ama prenses biraz yüzünü ekşitti bize 😂😂 tadını çıkartın ❤️❤️
Gorkeminannesi Ozlm0916 valla oglum utangaç yengeç burcu kizim da aslan olcak ve bastan beri gosteriyo herseyini simdiden belli ediyo aslan burcu oldugunu😅