HilalEyce DuRmuS123 devam etmiyorsa yerleşme kanaması olabilir. Erken gebelik testi alıp yaparsanız varsa çıkar.
HilalEyce DuRmuS123 adet belirtisiyle hamilelik belirtisi çok benzer. Yine dinlenin siz bu süre içerisinde inşallah pozitifi görürsünüz.
HilalEyce DuRmuS123 başka belirtiniz var mı her zaman adet olmadan önce ki belirtilerden biraz daha farklı dikkatinizi çeken bir şey varsa ben öyle anlamıştım hamileliğimi
minik22 Elilar2225 yani bende kan vereceğim zaman aç gitmeye çalışırım ama şeker bakılmıyosa gerek yok aslında