Merhaba
Benim hamileliğim 12+5 çok kötü diş ağrısı çektim bu hafta.Kadın doğum doktoruma gittim hem kanal tedavisi hem diş çekimine izin verdi.Tedavi edilmeden durması bebeğe daha çok zararlıymış.Doktora gitsen daha iyi senin için.Acil şifalar dilerim.