hemsreanne İlk doğumumda doğumumdan 3 saat öncesine kadar çalıştım :) 36.hafta da doğum yapmıştım 45 dklık mesafede yolu kötü olan bir köyde çalışıyordum iznim sonrasına kalsın diye uğraştım hep ama şimdi 3,5 yaşında bir oğlum var 32 ye kadar çalışıp sonra da onunla evde zaman geçirmek istiyorum kısmetse :)