Kızlar 32. Haftaya gireceğim boyum 172 85ile hamile kaldım şuan 95 im 10 kilo aldım yani ve abartılı yemiyorum gece yemeklerim asla yoktur mesela günde 2 öğün yer kalan öğünlerde yoğurt yerim hep. Her seferinde nasıl doğuracaksın sen bu kiloyla deyip duruyor bir de özele gidiyoruz artık kadına iyice ayar olmaya başladım. Millet 20-25 kilo alıyor tamam kilolu hamile kaldım ama ne yapabilirim dahaki kadar dikkat edebilirim. Diyetisyene yollayacağım seni deyip duruyor son 2 kontroldür artık kontrole bile gitmek istemiyorum. Özel ya bir diyetisyen eksikti acaba bazen sırf para koparmak için mi yapıyor diyorum