Kızlar 32. haftadayım dün başladı kasıktan giriyo belden çıkıyo kasıkta batma gibi 30 saniye falan kalıyo belimde adet sancısı gibi hafifleyerek geçiyo dün iki büklüm kaldım bugün daha azdı şiddeti. İki kere oldu zaten düzenli değil giderek mi sıklaşır bilmiyorum 😣 daha kıyafetleri yıkamadım eksikleri var yalancı sancıdır dimi doktorum bi erken doğum riski görmemişti 🥺