Mrvkyr hamileliğimin başında ilk üç ay biraz hormonlarla da alakalı tetikledi ama çok şiddetli deil de ama hiç yanlız kalmamaya çalıştım evde bende tedavi oldum ilacı doktor kontrolun de bıraktım ama hep korkum vardı ya hamileyken olursa diye ama bu korkuyu kafamdan atmak için hep birşeylerle uğraşmaya çalıştım hafif hafif oldu sakin kalmaya çalıştm sende elinden geldiğince hamileyim olursa diye düşünme kendini meşgul et bebek üzerine yoğunlaş en azından çok kaygılanıp herşeyi düşünme inşallah sende sonuna kadar sorunsz geçirirsin işte cumartesi yoğun bi atak oldu benm nefes alamadım diye korktum acile gittim hava verdiler rahatladım yani ilaçsız olmaz deme herşeyin çözümü var inşallah sende kolaylıkla geçirirsin