Merhaba arkadaşım. Geçen yıl benimde aynı şekilde başıma geldi. Adetimi bekler iken kahverengi kanamam olmaya başladı ayrıca adetimde gecikmişti. Hemen bir test yaptım hamile olduğumu öğrendim. Ertesi gün hemen doktora gittim ve bana düşük önleyici iğne yaptı ve ilaç verdi. Daha sonrasında bebeğim gelişimi durdu ve kürtaj olmak zorunda kaldım. Bence kanaman devam ediyorsa bir hekim ile görüş.